Proč nemáme e-shop?

 
E-shop vlastně máme, jen nefunguje tak jak fungují klasické e-shopy.
 
Z důvodu, že v našich školách se vyskytuje nábytek od desítek výrobců v romanitých rozměrech, barvách, tvarech a typech materiálů je nutno se každé Vaší objednávce věnovat individuálně se zpětnými vazbami, abychom předcházeli zasílání nesprávných typů a rozměrů součástek.
Náhradní díly na školní nábytek z toho důvodu nelze rozesílat jako housky z pekařství, ponožky anebo třeba součástky na automobily. Z toho důvodu nemáme klasický e-shop ale řešíme to individuálním projednáváním objednávek, pokud nejde o opakované objednávky ve školách, které znám, které jsem osobně navštívil a kde vím jaký nábytek tam je. 
 
Pokud přesto objednáte nesprávně, není problém vyměnit za správné zboží. Zásadou je, že jestli Vám špunty židlí anebo kluzáky vypadávají nebo nejdou nasadit, nikdy to není chybou špuntu ale nesprávně stanovených rozměrů, stejně jako když Vás tlačí boty. Vždycky je to chybný nákup a nikoli chyba boty. Snažím se tomu vždy a všemi prostředky předcházet.